neljapäev, 16. mai 2024

Poliitteose teine osa ilmub plaanitust hiljem

Teine osa on lugejale lihtsam jälgitav kui esimene osa, sest see koosneb programmilistest punktidest; ideaalse riigi ülesehitamine. Võib-olla ongi parem võtta omale aega, see annab võimaluse kirjutist täiustada.

Raamat "Doktriin Poliitilises Perifeerias" jõudis poeletile 2023. aasta jaanuaris. Andsin raamatus lubaduse et pealkirja "Doktriin" all ilmub teinegi osa. Teise osa kirjutamist ma eelmine suvi alustasingi, ent saades sellega ühele poole, tuli ette takistus. Kui mul on valida kas raamat ilmub sellisel kujul nagu ma tema tegin või ei muuda ma midagi, valin viimase variandi. Ja muidugi annab see võimaluse raamatut täiendada. Milles teine osa seisneb?

Teine osa on lugejale lihtsam jälgitav kui esimene osa, sest see koosneb programmilistest punktidest; ideaalse riigi ülesehitamine. Võib-olla ongi parem võtta omale aega, see annab võimaluse kirjutist täiustada. Hetkel on raamatu kirjutamine laualt maas, era- tööelu tahab elamist. On veel üks minu algatud projekt, mis on märksa nähtavam kui raamat; see mida silmas pean ei jää kellelegi märkamatuks.
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar