Ükski naine aga ei vääri seda, kui tema kehalist potensiaali kasutatakse inimeksperimendi eesmärgil: olla "vaba" otsustama oma keha üle - mürgitada organismi või teha aborti. Meeste ülesanne aga peaks olema tähelepanu juhtimine naise kesksele rollile ühiskonnas: olla eelkõige inimelu edasiandja, kui alternatiiviks on naise pidamine kellegiks muuks.
Õigus
privileegile võib mulle kui priviligeeritule näida positiivne, kuid alati tasub
küsida mis kasu saab see kes mulle antud privileegi lubas: kas tema üllas
eesmärk teenib kõrgemat hüve, riigimees mõtleb rahvuslikult, sotsioloog
rahvuste üleselt, täisealine mees rüütelikult – või on privileegi väljavõitleja
eesmärgiks hoopis võim ja raha, mille tulemusel muutub privileegi nautija
sõltlasest ohvriks. Põrgusse viiv tee on teatavasti sillutatud headele
kavatsustele.
Kui
C.Goodyear leiutas 1839a. kummist valmistatud kondoomid, et neid
tööstusrevolutsiooni tuules masstoota, siis oli eesmärgiks raha. Kui
kondoomimüügi numbrid 1920-ndatel kahekordistusid, siis oli tootjate eesmärgiks
raha. Kui 1960-ndatel propageeriti läänemaailmas vabaarmastust, siis oli
eesmärgiks võim – ja selleks ajaks oli raudse eesriide taga seadustatud
abielulahutus kui ka abort, eesmärgiks samuti võim. Progressi eesmärgiks on
olnud alati raha ja võim, selle tulemusel on muudetud inimesed indiviididest
tarbijateks mille tõttu moodustavad nad massi kellega on lihtne manipuleerida –
kadunud on arusaam kesksest tõetunnetusest, mis tingib selle et inimene arvates
end olevat vaba ise otsustama, allub pahaaimamatult tundele mis tõstab
kõrgemaks hüveks naudingu, kuid mille tulemusel muutub ta sotsiopaadi tööriistaks.
Naistele
antud õiguseid saab vaadelda mitmest küljest: iseseisvunud Eesti oli Euroopas
esimesi riike kes andis naistele valimisõiguse, ka sel oli teatudlaadi
negatiivne tagajärg, kuid mitte fataalne kui see oli kontratseptiivide
massidesse levimine. Miks mitte näha antibeebipillide tootjas šovinisti, kelle
jaoks on naine seksilelu, hoolimata sellest et antud „ravimite“ manustamine on
mürk tarbija kehale? Paljud meist meestest loobuvad kondoomi kasutamisest,
lastes naistel läbiviija abortiivne akt: teaduslik fakt ütleb et inimelu algab
munaraku viljastamisega, mille tõttu on beebipillina tuntud ravimi eesmärk
emaka seinale mitte kinnitunud embrüo raseda kehast väljutada.
Viimased
100 aastat on pööranud peapeale arusaama naiselikkusest: naist ei nähta enam
niiväga emarollis vaid pigem naudingu objektina – loeb vaid see kas vastus on
„ei“ või „jah“. Radikaalfeministid nimetavad aga kõike seda „õiguseks naistel
ise oma keha üle otsustada“, hoolimata sellest et nad madaldavad nõnda naissoo
väärtust.
Psühhiaater
S. Freud on ütelnud: „[…] reproduktiivse
funktsiooni hülgamine on kõikide perversioonide ühine tunnus. Tegelikult me
kirjeldame seksuaalset tegevust perverssena, kui see on loovutanud
reproduktiivse sihi ja püüdleb sellest sõltumatuna seksuaalse naudingu poole.
[…] kõigele, mis eirab [paljunemist] ja püüdleb ainuüksi naudingu saamisele
antakse ’perversse’ laitev nimetus ja on sellisena keelatud.”
Arvan
et ükski naine ei vääri, kui tema kehalist potensiaali kasutatakse
inimeksperimendi eesmärgil: olla "vaba" otsustama oma keha üle -
mürgitada organismi või teha aborti. Meeste ülesanne aga peaks olema tähelepanu
juhtimine naise kesksele rollile ühiskonnas: olla eelkõige inimelu edasiandja.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar