pühapäev, 31. detsember 2023

Interneeduse tuludeklaratsioon 2023

Teen ülevaate enda hallatavast interneti elust. Eelkõige puudutab see Facebooki. Viimane sellekohane ülevaade ilmus 2022a. 28. detsemberil, pealkirjaga "Interneeduse tuludeklaratsioon 2022". 

Läbipaistvuse nimel!

VAHENDID:

1. Facebook

2. Social Truth (oman kasutajat. passiivne)

3. Twitter (oman kasutajat. passiivne)

4. Blogi(d):
 

FACEBOOK - Kenno Põltsam

Lehed: 

Helmed räägivad asjast - 2500 jälgijat (olen ainuomanik)

EKRE Loksa linn - 447 jälgijat (olen ainuomanik)

Kenno Põltsam - 294 jälgijat (olen ainuomanik)

EKRE Harju-Rapla - 362 jälgijat (kaasadminniks on Ringkonna juhatusse kuuluv inimene)

RADIX taskuraadio - 145 jälgijat (varemalt kandis nime "Vabariigi Valitsuse toetuseks". Olen ainuomanik)

Üks Kuusalu kihelkond - 56 jälgijat (olen ainuomanik)

Elukultuur - 24 jälgijat (olen kaasadminn, varemalt omanik)


Grupid:

Helmed räägivad asjast - 3965 liiget (olen ainuomanik)

SA Terve rahvas sõbrad - 1992 liiget (olen ainuomanik)

TRUMP & MAGA 2024 - 127 liiget (olen ainuomanik. Varem kandis nime "SAPTK sõprade klubi)

Vabadussõjalaste liikumine - 26 liiget (olen ainuomanik. Varem kandis nime "Elu Marsi sõbrad")


Blogid:

Kenno Põltsam (kajastub minunimelisel FB lehel)

Üks Kuusalu kihelkond (kajastub minunimelisel FB lehel)

Harju- ja Raplamaa Teataja (kajastub minunimelisel FB lehel)


 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar