teisipäev, 19. oktoober 2021

Kandidaadi valimistejärgne aruanne: Omad järeldused tuleb mul teha

Omad õppetunnid tuleb teha: mis peab järgmine kord olema paremini, mida teha pole mõtet. Samas pole õige kui üllas idee jääb ühe kandidaadi kogenematuse tõttu tegemata.

Tänan kõiki toetajaid kes mulle oma hääle andsid. Valija toetus on mulle inspiratsiooniks jätkamaks poliitilist tööd erakonnas kui ka volikogu asendusliikmena, kui antud vajadus peaks järgneva 4 aasta jooksul tekkima.

Minu kampaania sisuks olid silmatorkavad valmisplakatit: kolme partii peale kokku 120 tükki, 5 erinevat sõnumit ja 27 küla. Reklaamflaiereid ega (oma nimega) pastakaid ma välja ei andnud, kuigi viimaseid ikka mõni tuttav küsis. Samuti ei kasutanud ma tasulist sotsiaalmeedia reklaami.

Tegin sel korral silmas-silma kampaaniat oma tutvusringkonnas, mis pole kuigi suur. Minu FB lehel said kajastatud videoklipid EKRE valimislubadustest: tõde on see et minu nimelisel FB lehel on vaid mõni üksik jälgija Kuusalu vallast; ülejäänud jälgijad on Tallinnast või mujalt Eestist. Samuti said minu kommentaarid kajastatud blogis ja FB lehel Üks Kuusalu kihelkond. Minu pilt valimisnumbriga oli ühel plakatil koos esinumbriga: Kuusalu alevikus.

Müstiline on, et minu reklaamplakateid nii paljudes kohtades ja nii suurel hulgal maha võeti. See näitab minu arvates a) kultuuritust b) hirmu minu tagasihoidliku kandidatuuri ees C) hirmu selle ees, et EKRE oma näoga rahvapoole hoiakuga teebki vallajuhtimise juures seda mida nad lubavad ja hoiduvad sellest, mida teha ei tohi.

Ühest küljest saavad konkurendid ütelda et: „Kenno kampaania oli avalike plakatite tõttu aktiivne, ehk agressiivnegi – aga vaadake, Teda ikkagi volikokku ei valitud.“ Samas seda haledam on nende plakati maha võtjate hirm, mida nad tundsid: kartes et „Kenno Põltsam saab äkki 50-60 häält“. Kindlasti arvas plakati maha võtja et Kenno Põltsamil saavad plakatid otsa – aga ei saanud! Veel viimane õhtu seadsin reklaami Kasispea küla stendile ja Tammispea bussipeatusesse. Kahju ainult et ma ei näinud kunagi seda „rõõmsat“ nägu, kes taas plakatit uuesti silmitses.

Ja lõpuks ma ei reklaaminud ju iseend, vaid EKRE Kuusalu valimisplatvormi, mille põhilubadus(soov) on ka peale valimisjärgset aega - vabastada lapsevanemad lasteaia kohatasu kohustusest. Kas meie nimekiri kaasatakse vallajuhtimisse? Seda näitab järgnev nädal.

Omad õppetunnid tuleb teha: mis peab järgmine kord olema paremini, mida teha praktiline pole. Pole õige kui üllas idee jääb ühe kandidaadi kogenematuse tõttu tegemata.





 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar