teisipäev, 12. oktoober 2021

Kirjutamise hiilgeaeg on jäänud minevikku, kuid võimalik on renesans

Tuleb tunnistada et artiklite kirjutamise hiilgeaeg jääb kahe aasta tagusesse aega: on sentimentaalseid hetki nagu too sama Rändelepe kajastamine – kuid nendesse ei saa liiga kinni jääda. Tuleb vaadata mis uut toimumas on, seda ikka vasturevolutsioonilises võtmes.

Ajal 2017 jaanuar kuni 2021 mai olen lasknud avaldada 54 artiklit, mis on ilmunud 5 erinevas portaalis: kõige rohkem on avaldatud minu kirjutisi portaalis uued uudised (25), neile järgneb portaal Objektiiv (15). Olen kirjutanud sotsiaalsetel teemadel, nagu Seadusliku seksuaalsuhte liiga madal vanusepiir või kritiseerinud teravalt rasestumist reguleerivaid meetodeid: abort ja kontratseptiivid. 2019a. septembris Tartu Postimehes ilmunud artikkel tõi mulle kutse kanal2 Õhtu saatesse, kuhu ma keeldusin tollal minemast – portaal Objektiiv, lähtus minu artiklist raadiosaates, nädalakommentaaris kui ka ühes artiklis: „Kenno Põltsam toetub oma artiklis katoliku kiriku õpetusele“ – autor Oto Tuul. Samuti tõstatati teema ka TV3 saates Duubel.

Paberväljaannetes on ilmunud 4.5 aasta jooksul 38 artiklit, enamus nendest ka internetis. Kõige rohkem on artikleid ilmunud Wõrumaa Teatajas, kummalisel kombel on selle aja jooksul ilmunud kodukoha väljaandes Sõnumitooja, vaid 1 artikkel: 2017a. mais kritiseerides liinibussides neid kes hõivavad bussis 2 kohta. Eks see räägi Sõnumitoojast kui sellisest, sest peatoimetajale olen ma saatnud palju oma kirjutisi.

Tuleb tunnistada et ma pole ise Võrumaal käinud, kuid üks tuttav on märganud minu kirjutisi antud väljaandes ja samuti tundub et mõned Facebooki nn sõbrad olen selletõttu juurde saanud. Eks ole see Eestimaa nurk mu jaoks veidi eksootiline: järgmine aasta on plaan Võru kanti külastada.

Omal ajal sai kritiseeritud Rändelepet: ja tehtud kriitikat õigustatult Eesti200 pihta – lust oli vaadata et Eesti200 Riigikogust välja jäi: kui minu artiklid suutsid kasvõi ühe Eesti200 toetaja silmad avada, siis oli minu kirjutamistööst kasu.

Kritiseeritud on ebaausaid RK-valimisi ja partokraatia ülemvõimu, kutsutud on inimesi üles toetama otsedemokraatiat. Kaitstud on relvaõigust kui vaba kodaniku tunnust ja samuti kaitstud sünniõigust.

Kohaliku poliitikaga seoses: olen kajastanud praeguse valimisliit Ettevõtlik Kuusalu esimehe, endise reformierakondase Margus Soomi tegevust – materjali leiab internetist. Samuti olen kajastanud oma blogis praeguse volikogu aseesimehe, EKRE vallavanema kandidaat Sulev Valdmaa varem lehel Konservatiivne Kuusalu avaldatud kommentaare.

Tuleb tunnistada et artiklite kirjutamise hiilgeaeg jääb kahe aasta tagusesse aega: on sentimentaalseid hetki nagu too sama Rändelepe kajastamine – kuid nendesse ei saa liiga kinni jääda. Tuleb vaadata mis uut toimumas on, seda ikka vasturevolutsioonilises võtmes.

Foto: aasta 2011

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar