kolmapäev, 16. august 2023

Psühholoogiline test: ENSV lipu ostmine

Inimesed, ja neid on palju, kardavad et iga inimene kel on kodus ENSV lipp, on mõni poliitilise aktsiooni korraldaja.

Tegin kolme päeva jooksul testi, et kui kergelt saab soetada enesele ENSV lipu. Esimese asjana ei lastud mul liituda grupiga "ENSV - nostalgiline nõukogude eesti"; iga kord kui kutse saatsin, oli see peagi tühistatud. Ma saan sellest järeldada vaid seda et grupi administraatorid ei soovinud mind sinna gruppi - kuidas nad aga teavad mind sinna gruppi lubada?

Ilmselt peab olema vähemalt üks grupi administraator teadlik minu poliitilisest agendast ning külastanud minu FB lehte, kus ma kiitsin takka ajaloolase Jaak Valge lipuaktsiooni. See on loogiline seletus, sest ainuüksi seepärast mind sinna gruppi mitte võtta et olen vähemtuntud EKRE liige - siin peab ikka olema sees moment, et grupi adminn eeldab minu grupiga liitumise soovi taga olema midagi tema meelest kurja.

FB grupis "Võsu kuulutaja" kus teatasin oma ostu soovist, soovitati mulle kohaliku inimese poolt minna oma Venemaa lipuga Venemaale liputama. Kirjutasin talle kommentaari et esiteks käsitlen ma seda isikliku solvanguna, teiseks sobin see mida ta nimetab vene lipuks, ka paljudele Eestis olevatele majadele ning kolmandaks, on suur vahe kas tegu on vene või ENSV lipuga. Igatahes sai too kommentaator oma veast aru ning kustutas oma kommentaari.

Balti jaama antiigi pood kuhu ma helistasin, öeldi et neil on vaid eesti lipud mille peale ma vaikisin; antud kontekstis oli see normaalne - sellepeale oli aru saada et müüja hakkas naerma ja ütles et neil nõukogude asju pole. Mis paneb arvama et ma pole ilmselt esimene kes ENSV lippu taga ajab.

Mul tekkis ENSV lippu soetades tunne nagu mind käsitletakse mingi kurjamina, kes hakkab kohe provokatsioone tegema. Ütlen ausalt, et ajaloolane Jaak Valge sai lipuaktsiooniga juba hakkama ning mul nagu ka paljudel teistel jääb üle vaid aktsiooni takka kiita. Inimesed, ja neid on palju, kardavad et iga inimene kel on kodus ENSV lipp, on mõni poliitilise aktsiooni korraldaja.

Mul jäi lipp saamata ning ma pole sellepärast kurb. Arvan et osa inimesi lihtsalt ei soovi globalistide lippu ära anda, sest eks sel ole oma ajalooline väärtus nagu ka natsi-saksamaa asjadel jne. Ajalooliste mälestiste omamine ei saa ometi kuritegu olla.



 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar