teisipäev, 11. jaanuar 2022

Neli luuletust

Vaade pealinna kõrghoonest
Lasen kõlada luuletustel, mis avaldatud esmakordselt 2012. aastal ilmunud luuleraamatus.


Oodates
Loominguline kriis ja väikesed prügikastid
pikad hommikud ja väikesed kohvitassid
rahutud ööd ja lahjad unetabletid
hallid õhtud ja jamad telepaketid
Kõnnin tühje tänavaid kui väljas sajab lund
su tulekuni nädalaid lennujaama minna tung
sind nii oodates mul ei tule und
su nime ohates õitseb armupung.

Uni
Tahan olla uni mis sind öösel võtab
tahan olla uni mis sind päevaks jätab
tahan olla uni mis tungib sulle silma
Tahan olla uni mis ei jäta sind ilma
tahan olla uni mis puhkust jagab
tahan olla uni kui veel magad.

Midagi enamat
Elus on enamat kui Volvo, midagi palju-palju enamat
elus on enamat kui Volvo, midagi palju rohkem kenamat.
elus on enamat kui Volvo midagi suurel hulgal paremat
elus on enamat kui Volvo, ma ootan sind keset tänavat.
elus on enamat kui Volvo, tajun huultelt tunnet, palavat.
elus on enamat kui Volvo, koos alustatud uut nädalat.

Üks masin
Mul keldris seisab üks masin
ta peale kogunend tolmu,
tema seis on päris kasin
ta on tüdinend ning solvund
Mul keldris seisab üks masin
tema toodanguks pole vein
ta pihta püssist lasin
talle osaks saab vaid lein.
Mul keldris seisab üks masin
ta ootab et sa tuleks
tema olukord on üsna kasin
ta tahab kurta mis tal mureks
Ja ta tõuseb, fööniks tuhast
lootes leida armastust-puhast.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar