reede, 28. jaanuar 2022

Tegelen erinevate asjadega ..

25. jaanuaril täitus 2 kuud ajast, mis petitsioon "Umbusaldame peaminister Kaja Kallast" jõudis Riigikogu põhiseaduskomisjoni. Kindlasti pole ma antud ühispöördumist unustanud ning lähiajal tuletan ma selle menetlemist Komisjoni esimehele meelde. Kuna ma ei tunne komisjoni siseelu ja petitsiooni arutamiseks on aega 117 päeva ning vahepeal oli võimalus et Valitsus sootuks tagasi astub - siis pole ma seni ajani omapoolset meeldetuletust teinud.

Mida ma aga vahepeal teinud olen? Alustasin juba jõulueelsel ajal projektiga, millega ma töötan iga päevaselt ning mis saab avalikuks 2022a. teises pooles. Samuti olen sunnitud alustama uue petitsiooniga, sest parlamenti on tulemas seaduseelnõu, mis tekitab palju küsimusi. 

Osalesin EKRE suurel meeleavaldusel ning korra olen käinud ka piketil, mida korraldab SAPTK igal neljapäeval Stenbocki maja ees.

Kohalikus poliitikas toimub igapäevane valitsemine ning ma olen teinud kaastööd valimislubaduste realiseerimiseks, mis pole ka eriline saladus, sest aktiivne olen ma juba varasemalt olnud: ka sellest täpsemalt siis, kui selleks õige aeg käes on. Meenutuseks: jäin napilt volikogust välja ning hetkel ma üheski volikogu komisjoni töös ei osale, selleks puudus vajadus.

Soovin oma toetajatele head talvejätku!

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar