teisipäev, 17. jaanuar 2023

Kas EKRE on põhjus või tagajärg?

Ma kritiseerin e-valimisi sest tunnen nende ümber on palju tumedaid varje. EKRE on suutnud probleemi lauseteks formuleerida. EKRE käes oli info- ja tehnoloogiaministeeriumi portfell, seega olime tõele lähedal.

Peale sõnavahetust Reformierakonna Kuusalu esimehe M. Metstakiga esitan ma endalegi küsimuse, kas ma kritiseerin e-valimisi sest ma olen EKRE liige või ma olen EKRE liige sest EKRE seisab nende asjade eest mis ühtivad minu vaadetega.

https://ukskuusalukihelkond.blogspot.com/2023/01/reformierakondlane-kohustuslik-pilt.html

Kõige selle juures tunnen ma Metstaki juures ära iseenda, aastal 2013. Siis viitasin minagi, et teise erakonna liige kritiseerib e-valimisi, sest a) ta on selle erakonna liige b) see on kadedus. Tollal rääkisime Keskerakonnast, täna on e-valimiste kriitiline EKRE; kuid siingi tuleb märkida et EKRE ei ütle et need tuleks keelata, vaid praegusel kujul neid pidada ei saa ning nende nende olemust tuleb uurida ja muuta need läbipaistvaks. 

E-valimiste uurimine, süsteemi üksipulgi lahti võtmise kava EKRE poolt oli üks paljudest põhjustest, miks KAPOratuuri riigipööre 2021a. 12. jaanuaril aset leidis. EKRE käes oli info- ja tehnoloogiaministeeriumi portfell, seega olime tõele lähedal.

Tegelikult ütleb lausa põhiseadus, et valimispäev on märtsi esimene pühapäev. E-valimiste korraldamine tuleb viia kooskõlla põhiseadusega.

Aga kuidas siis on? kas enne muna või kana, või kana ja siis muna? Mina ütlen et ma kritiseerin e-valimisi sellepärast et ma olen EKRE liige?

Ma kritiseerin e-valimisi sest tunnen nende ümber on palju tumedaid varje. EKRE on suutnud probleemi lauseteks formuleerida. Mitte iga tsölibaadist kinnipidaja pole kristlik munk, kuid iga kristlik munk peab tsölibaati - mitte igaüks kes umbusaldab e-valimisi pole EKRE liige, kuid iga EKRE liige peab e-valimiste suhtes umbusku. 
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar