kolmapäev, 11. jaanuar 2023

Nad ei taha et sa seda loeksid ehk kuidas selle raamatu ilmumist võidi teadlikult takistada

Mul puuduvad tõendid et minu telefoni on pealt kuulatud või raamatu ilmumist takistatud ning ma soovin et see nii poleks. Kuid ma tean et kõik mida me arvutis oma teeme, on tegelikult avalik. Aga mis siis on minu raamatus nii väga sellist, et see ei tohiks ilmuda? 

See oli 2021a. detsembris kui ma tegin algust raamatu kirjutamisega: lõin faili ja trükkisin teose pealkirja. Järgmine päev selgus et enam ma edasi kirjutada ei saa, enne kui olen tasunud kirjutamisprogrammi pakkujale kuu või aasta maksu. 
Ühesõnaga, arvuti oli mul 4 aastat vana ning 2 aastat varem olin ma ostnud kirjutamisprogrammi, mille ajaline limiit oli ületatud - kuid sellegipoolest sain ma programmi edasi kasutada.

Kummaline kokkusattumus, et just päev hiljem kui ma olin hakanud kirjutama poliitilist raamatut, tuvastati et minu arvutis olev programm vajab uuendamist. 

Aga olukord läheb kummalisemaks ...

Kuna kirjastus millele ma olin saatnud teose I ja II osa, polnud minuga juunikuuks kontakteerunud, umbes nii et "ootame valmis teose käsikirja" - otsisin alternatiivse kirjastuse ning peagi leidsin selle kirjastus Matrixi näol. Saatsin 20. juunil kirjastusele teose käsikirja ning hakkasin ootama vastust .. vastust aga ei tulnud. 5. juulil helistasin kirjastajale ning peale selle et oleme temaga elanud ühes külas ja oleme erakonna kaaslased, hakkas Teda huvitama et mis käsikiri see ometi on, mis meilina läbi ei tule. Hetkel võib arvata et "Kenno eksis meiliga" aga saates käsikirja võõralt meililt, läks see kohe läbi ja Kirjastaja oli selle avaldamisest huvitatud. Edaspidi polnud kirja saatmisega probleeme.

Ma ei armasta kergekäeliselt midagi oletada, ka ei kirjutanud ma juhtumitest raamatusse - kuid jääb siiski kahtlus, et kellegi käsi oli mängus et minu raamat .. nüüd võiks küsida et ega keegi mõelnud et hoiab selle avaldamise ära? Aga ehk lootis keegi et suudab raamatu ilmumise kuupäeva edasi lükata, on ju ikkagi valimised ukse ees.

Mul puuduvad tõendid et raamatu ilmumist on takistatud ning ma soovin et see nii poleks. Kuid ma tean et kõik mida me teeme oma arvutis, on tegelikult avalik.

FB grupis "Helmed räägivad asjast" on minu raamatu reklaam jõudnud tuhande inimeseni, kuid grupis "SA Terve Rahvas sõbrad" on jõudnud minu raamatu reklaam 45 inimeseni, kuigi grupis on 2000 liiget. 

Aga mis siis on minu raamatus nii väga sellist, et see ei tohiks ilmuda? 



 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar