neljapäev, 21. juuli 2022

KIRJASTUS ON VIIMASED 17 PÄEVA MINU RAAMATUT TOIMETANUD

 Kirjastaja usub et teos jõuab täiesti valmis augustikuus, mina isiklikult ootaksin septembri esimest poolt. Samuti olen valmis raamatupoes teost avalikult tutvustama.

Aasta esimeses pooles kirjutasin ühiskondlike probleeme käsitlevat teost „Doktriin – Poliitilises perifeerias“. Nagu alapealkiri viitab, on tegu vähemalt kaheosalise kirjutisega, mis ei tähenda et ma hakkaks teist osa juba sel või järgmine aasta kirjutama.

Juba teose kirjutamise teisel päeval (2021 detsember) tuli mul ületada väike takistus ning miks teose käsikiri jõudis alles siis kirjastusele kohale, kui ma olin suhelnud kirjastuse omanikuga telefoni teel ning saatnud käsikirja võõralt meiliaadressilt – igatahes tekitab see kahtlusi ja küsimusi, kust tõmmata piir juhuse ja sekkumise vahele. Aeg annab arutust; ühel hetkel olen astunud suurte poiste mängumaale, kus mängitakse ka suurte poiste reeglite järgi

Kirjastus kes annab välja justnimelt raamatuid mida iga kirjastus välja andma ei tõtta, oli käsikirjaga tutvudes kohe minu teosest huvitatud: alles üleeile uurisin, kirjutist on tänaseks viimased 17 päeva toimetatud. Juttu on nö vigade parandusest, mis on suurim tunnustus autorile, sest nukram oleks säärane olukord, kus kirjastaja laseb autoril kirja- ja faktivad ise parandada ning raamat lastakse kontrollimata ning autori ainurahastamisel trükki.

Teos on kolme osaline: esimeses osas annan ülevaate aastatest 2003 kuni 2018, suured sündmused mis eesti poliitikas toimusid ning kuidas ma näen neid tagantjärele. Teises osas annan ülevaate sotsiaalsetest probleemidest: mõnele probleemile pühendasin peatüki, mõne probleemi markeerin ära jutu sees. Kolmandas osas räägin riigivalitsemisest ning neljandat osa mis võiks puudutada majandust, pole .. ühest küljest puuduvad mul teadmised ja tahe majandusprobleeme lahata, neid puudutan ma kaudselt ka esimeses kolmes osas .. ja teiseks soovin ma sellega ütelda seda, et kultuurisõda mida peetakse väärtusküsimuste üle, mõjutab lõpuks ka majandust – majandus on kõige tulemus – „Mida te siis veel ootate“ küsin ma sellega.

Senini on olnud juttu 200-st raamatust, mina isiklikult tõstaksin selle numbri 300 raamatuni: juttu on olnud nii käsimüügist kui ka teose jõudmisest suurimate raamatukaupluste lettidele. Teos tuleb pehmeköiteline ning hinnanguliselt 100lk paksune. Kirjastus on varasemalt andnud välja ka mõningate raamatute kordustrükke, alati saab juurde trükkida. Tegu pole rahaliselt tulutoova projektiga. 

Kirjastaja usub et teos jõuab täiesti valmis augustikuus, mina isiklikult ootaksin septembri esimest poolt. Samuti olen valmis raamatupoes teost avalikult tutvustama, see oleks juba kasulik raamatupoele endile. 

Mitte et mul teise ja kolmanda osa puhul rääkides oleks vastav haridus: sotsioloogia või juriidiline, aga väärtusküsimuste temaatikas olen ma enam kodus, kui majandusküsimustes. 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar