kolmapäev, 28. detsember 2022

Interneeduse tuludeklaratsioon 2022

Teen ülevaate enda hallatavast interneti elust. Eelkõige puudutab see Facebooki. Viimane sellekohane ülevaade ilmus 2021a. 2. jaanuaril, pealkirjaga "Interneeduse tuludeklaratsioon 2022". 
Läbipaistvuse nimel!

VAHENDID:

1. Facebook

2. Social Truth (pole Eestis toimina hakanud: ootan)

3. Twitter (konto parool kadunud)

4. Blogi(d):
 

FACEBOOK - Kenno Põltsam

Lehed: 

Helmed räägivad asjast - like 2300 jälgib 2400 (olen ainuomanik)

EKRE Loksa linn - like 374 jälgib 384 (olen ainuomanik)

Kenno Põltsam - like 268 jälgib 281 (olen ainuomanik)

EKRE Harju-Rapla - like 208 jälgib (kaasadminniks on Ringkonna juhatusse kuuluv inimene)

Vabariigi valitsuse toetuseks - like 124 jälgib 143 (olen ainuomanik: FB ei lase nime muuta!?)

Üks Kuusalu kihelkond - 55 like 55 jälgijat (olen ainuomanik)

Elukultuur - like 20 jälgib 20 jälgijat (olen ainuomanik)


Grupid:

Helmed räägivad asjast - 3828 liiget (olen ainuomanik: teave jääb tahaplaanile)

SA Terve rahvas sõbrad - 2035 liiget (olen ainuomanik: teave jääb tahaplaanile)

SAPTK sõprade klubi - 117 liiget (olen ainuomanik: teave jääb tahaplaanile)

Elu Marsi sõbrad - 16 liiget (olen ainuomanik: teave jääb tahaplaanile)


Blogid:

Kenno Põltsam (kajastub minunimelisel FB lehel)

Üks Kuusalu kihelkond (kajastub minunimelisel FB lehel)

Harju- ja Raplamaa Teataja (kajastub minunimelisel FB lehel)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar