kolmapäev, 21. juuni 2023

Suvel puhkan järgnevaks tegusaks hooajaks

Kuberneri aias

Toetajatele soovin kindlaks jäämist südametunnistusele ja väärikust jääda kodanikuks.

Kui kedagi huvitab milles seisneb minu suvepuhkus, siis on see puhkus ennekõike aktiivsest poliitikast, selles suhtes et üldine poliitiline elu on pausil - erakond puhkab ja SAPTK puhkab sh puhkab ka ebaseaduslik vabariigi valitsus. 

Kuna olen palgatööline, on mul suvi tööga sisustatud. Tiheda töögraafiku kõrvalt olen alustanud oma teose "Doktriin" teise osa kirjutamist. Teos koosneb paragrahvidest, seega on tegu konkreetsema tekstiga ning hoolimata ähvardavast tsensuuriseadusest, avaldan ma selle ikkagi.

Järgmisel hooajal kui üldse kasutada sellist terminit, on mul mitte ainult plaanis vaid läinud juba töösse veel 2, kui mitte 3, suurt ja avalikult silmapaistvat projekti. Seega tõotab tulla igas mõttes huvitav aeg.

Mul on palve, et soetaksite ja soovitaksite ka tuttavatele minu esimest poliitilist teost "Doktriin Poliitilises Perifeerias": müügil Apollo ja Rahva Raamatu sh e-poes. Tegu pole tulutoova projektiga, kui väike tulu mulle laekub, investeerin selle juba järgmisse poliitilisse tegevusse.

Toetajatele soovin kindlaks jäämist südametunnistusele ja väärikust jääda kodanikuks.

Doktriin Poliitilises Perifeerias



 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar