reede, 6. mai 2022

Kirjutan esimest poliitikaalast teost: planeeritav väljaandmine septembris

Foto plakatist 2022a. september

Teose käsikirja valmimise aeg on juunikuu ning peale seda peaks algama teose viimistlemine. Teose väljaandmise viimane aeg on septembrikuu. „Poliitilises perifeerias“ viitab asjaolule, et minu vaated on selged ja poliitiliselt ebakorrektsed, ehk sisuliselt olen ma perifeerias, ääremaal – ent selgelt positiivselt meelestatud, oma olukorras, omas mahlas.

Möödunud aasta lõpus alustasin oma esimese poliitikaalase teise kirjutamist, mille esimese osaga olen ma jõudnud nüüdseks lõpusirgele. Teos „Doktriin“, alapealkirjaga „Poliitilises perifeerias“ on ennustavalt ühiskonna kriitiline, mille ma lahterdasin III ossa.

Esimeses kajastan sündmuseid oma minevikust, 2003 kuni 2018a. aastani, mil minu poliitiline maailmapilt tegi läbi suure muutuse – see pole „Musta pori näkku“ stiilis memuaar, kelle kahjuks, kelle õnneks, vaid toob välja teravad ja pöördelised poliitikaalased sündmused. Teises osas räägin sotsiaalsetest probleemidest: puudutan elukultuuri ja surmakultuuri teemat, kirjutades mitte teadlase vms kõrghariduse inimese vaatevinklist, vaid lihtsa mehe vaatevinklist. Kolmandas osas peatun riigivalitsemise teemadel: mis on puudu, aga mis on ka üleliia. Neljas osas on kõige lühem: umbes üks lehekülg milles on üteldud et tulenevalt eelmistest probleemide käsitlusest, ei saagi meie majandus korras olla.

Miks säärane pealkiri? „Doktriin“ viitab asjaolule et mul on plaan tulevikus mahukam töö, kirjutada kuidas meie ühiskond peaks toimima – ent ennem tuleks kaardistada olemasolevad probleemid: sellest ka kaheosaline teos. „Poliitilises perifeerias“ viitab asjaolule, et minu vaated selged ja poliitiliselt ebakorrektsed, ehk sisuliselt olen ma perifeeria – ent selgelt positiivne oma olukorras.

Pettuma peavad need kes arvavad et raamat tuleb vähemalt 300 lehekülge: kõigest 150 lehekülge, kuid selle eest käsitlen laialt kõiki eluvaldkondi. Teose käsikirja valmimise aeg on juunikuu ning peale seda peaks algama teose viimistlemine. Kirjastusega olen ma ühepoolselt suhelnud ja rääkinud kui kaugel ma olen: olen arvestanud ka rahalise omaosalusega. Teose väljaandmise viimane aeg on septembrikuu. 

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar