esmaspäev, 16. mai 2022

Ühel päeval tegutseb Loksa linnas ametlik EKRE osakond

Kasutatud Tartu Tamme
Gümnaasiumi
logo

Ma ei varjagi et algatus mis taotles muuta Loksa linnavolikogu istungite toimumise interneti vahendusel otse- ja järeljälgitavaks – oli loodud eesmärgiga julgustada linlasi liituma loodava EKRE osakonnaga. Antud idee kogus rahva seas populaarsust ning seda asus toetama ka volikogu opositsiooni kuuluv valimisliit Siin me elame, kellele ma äärmiselt tänulik olen – küllap mõistsid nemadki, et volikogu töö tuleb kaasajastada.

Tegin EKRE kohaliku osakonna lehel juba kolmanda üleskutse, liitumaks EKRE loodava Loksa osakonnaga; eelmisel talvel saatis erakond Loksa elanike postkasti samasisulise üleskutse, sealt ma idee luua Loksa EKRE sotsiaalmeedia esindus, saingi ning leht on muutunud populaarseks. Kindlasti saab sellest tulevikus osakonna ametlik leht.

Ringkonnal on koordinaator kes haldab ka meili: loksa@ekre.ee ning kohaliku aktivistina olen mina, kes toetab Loksa osakonna loomist nii palju kui võimalik. Tean et ühel päeval EKRE osakond ka asutatakse: selleks on tarvis vähemalt 5 inimest, hea oleks kui neid on vähemalt 7, kellega asutada osakond. Osakonda ei asutata kindlasti mitte vaid loomise enda pärast, vaid selleks et ka Loksa elanikud mõistaksid, toetada tulevikus EKRE rahvusliku programmi ning teha kohalikul tasandil ka ise poliitikat, silmas pidades KOV-valimisi. Oodatud on liituma inimesed, kellel on ideid mida praktikas realiseerida – et Loksa areneks ning areneks õiges suunas. 

Olen omaltpoolt väljakäinud lisaks otseülekande ideele, ka plaani vabastada linnalapsevanemad lasteaia kohatasu kohustusest, tõsta ühekordset sünnitoetust, tegeleda avalike narkomaanide probleemiga, eemaldada igapäevane EL või mõne muu riigi sümboolika Linnavalitsuse katuselt, lõpetada väljaande Loksa elu jagamine Kuusalu valla elanikele ja muuta see enam ajakirjanduslikuks leheks ning reageerida seadusandlikul tasandil kui LGBT peaks soovima haridusasutuses teha ideoloogilist propagandat. Aga tegu on pelgalt minu ideedega, EKRE ootab nüüd Sinu ideid ja tegusid!



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar