kolmapäev, 25. mai 2022

ENESEKEHTESTAMINE: Nõuan Loksa linnapeal välja tulla avaliku vabandusega

Mis aga puutub minu laua taha pääsemisega Kuusalu vallas, siis tuletan Teile meelde et esiteks kandideerin ma volikokku, kust ma aga napilt välja jäin; säilitades varumehe rolli. Teie aga jäite ka vallavolikogust välja, kuid minu teada ei soovi Keskerakonna nimekirjas kandideerinud mees end peale valimisi selle nimekirjaga siduda. Mina pole end kunagi esitanudki (abi)vallavanema kandidaadiks või volikogu (ase)esimeheks). Algatuse Linnale „Loksa linnavolikogu istung otseülekandesse“ lõin ma eesmärgiga, tuua kodukandis toimuv volikogu istung tänapäeva, kuigi olen oma vaadetelt traditsionalist, leian et volikogu istung peab olema videosilla vahendusel otse- ja järeljälgitav.

Pöördusin 23. mail Loksa Linnapea poole, nõudes et ta võtaks vastutuse oma nahaalse ning ebaväärika käitumise eest, viimasel volikogu istungil. Sündmuse keskmeks on aprillis loodud algatus, mis soovib muuta volikogu istungid videosilla vahendusel otsejälgitavaks.

Vahetult peale seda kui 19. mail toimunud volikogu istung oli lõppenud, Muutusite minu kui kohapeale istungit vaatama tulnud inimese suhtes isiklikuks, püüdes mind avalikult verbaalselt alavääristada ning luues minust kuvandi kui inimesest kes soovib vaid avaliku tähelepanu saada, mitte sooviga minult küsida vaid kasutades üleolevalt kindlat-kõneviisi ning kahtlustan et eesmärk oli mind provotseerida ütlema midagi säärast, mida hiljem minu vastu kasutada; viimase suhtes säilitasin siiski külmamõistust.

Kui istung oli lõppenuks kuulutatud, olite asunud ruumist lahkumise teele ning peale opositsioonisaadiku(te) manitsemist, osutasite käega minu suunas kes ma toolil sirge seljaga istusin ning laususite: „Näe, siin veel üks Nublu.“ On iseenesest mõistetav et antud kommentaar oli üteldud sooviga mind avalikult alavääristada ning tekib küsimus kas see on Teie harjumuspärane kõnepruuk inimesega kes nähtavalt ajab teistsugust poliitikat kui seda teete teie? Olgu mainitud et me pole varem silmast-silma rääkinud ning oleme teineteisele võõrad: mis annab Teile õigust mind koeranimega nimetada: kas ma olen andnud selleks põhjust – enda meelest mitte!

Seejärel Käsutasite mind meelevaldselt Kuusalu valda, eesmärgiga näidata, et mul kui vallakodanikul pole Loksa poliitikasse asja. Ometi on vallakodanik Lootsmann kuulunud mitu valimisperioodi Kuusalu vallavolikogusse ning ajanud vallapoliitikat, samal ajal olnud ka ametis Loksa linnas. Ometi pole mina teinud Loksa linna poliitilisel tasandil seni muud, kui algatanud 2 kollektiivset pöördumist: üks neist, „Loksa linnavolikogu istung otseülekandesse“ kogus nõnda palju linnakodanike allkirju, et selle sai edastatud Linnale menetlemiseks. Linnaopositsioonisaadikutel on suverääne õigus toetada mistahes algatusi, neid omal äranägemisel poliitika tegemisel kasutada, olgu idee väljakäija vallakodanik või Brüssel.

Mis aga puutub minu laua taha pääsemisega Kuusalu vallas, siis tuletan Teile meelde et esiteks kandideerin ma volikokku, kust ma aga napilt välja jäin; säilitades varumehe rolli. Teie aga jäite ka vallavolikogust välja, kuid minu teada ei soovi Keskerakonna nimekirjas kandideerinud mees end peale valimisi selle nimekirjaga siduda: mitu kohta on Keskerakonnal vallavalitsuses või volikogus? Mina pole end kunagi esitanudki (abi)vallavanema kandidaadiks või volikogu (ase)esimeheks)! Ometi erakondliku kuuluvuse tõttu, olen ma seotud koostööga mida minu erakond vallavõimu teostades teeb.

Algatuse Linnale „Loksa linnavolikogu istung otseülekandesse“ lõin ma eesmärgiga, tuua kodukandis toimuv volikogu istung tänapäeva, kuigi olen oma vaadetelt traditsionalist, leian et volikogu istung peab olema videosilla vahendusel otse- ja järeljälgitav. Minu jaoks on nii Kuusalu vald kui ka Loksa linn kodukant: Kuusalu vallavolikogu istung on alates 2017a. sügisest avalikult jälgitav ning Teie olite sel ajal volikogu liige, kui tehniline kaasajastamine teostati.

Annan Teile võimaluse minu ees avalikult vabandada, valik aja ning koha osas on Teil olemas. Küll aga ei saa ma lubada, et reageerimiseta jätmise puhul, ei anna ma asjale ametliku käiku.

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar