reede, 6. mai 2022

LOKSA LINNAVOLIKOGU OTSEÜLEKANDE IDEEL, ON NÜÜD KA SELJATAGUNE RAHVASAADIKUTE NÄOL

Tulevikus on mul plaan avaldada Loksa linnavalitsuse seaduslikul teel survet, et nad võtaksid kuulda nii linnakodanike kes toetasid oma allkirjaga algatust ning ka rahvasaadikuid, kes andsid linnavalitsusele ülesandeks valmistada ette eelnõu mis reguleeriks volikogu istungite otseülekannete korraldamist. Kas tuleb kutse koguneda algatuse toetuseks linnavalitsuse ette, ajal mil käib järgmine-ülejärgmine volikogu istung, näitab aeg.

Viimasel Loksa linnavolikogu istungil tegi valimisliit Siin me elame, Loksa Linnavalitsusele, ülesandeks valmistada ette otsuse eelnõu, mis reguleeriks linnavolikogu istungite otseülekannete korraldamist. Ettepanekus viidati Loksa linna põhimääruse § 8 lg 3.

Sellest tulenevalt jätsingi ma vastava sisulise eelnõu linnale esitamata, kuna olen veendunud et volikogu opositsioon esindab antud ideed paremini, kui seda teeksin mina kes ei kuulu linnavolikogusse, ega pole ka linnakodanik. Loksa linn andis mulle 5. mail teada, et kuna ma jätsin vastava sisulise eelnõu neile esitamata, siis tagastavad nad mulle antud algatuse.

Antud käiguga sai idee, viia linnavolikogu istungid videosilla vahendusel otsejälgitavaks, omale tugeva seljataguse: tegu pole pelgalt võõraga kes petitsiooni tegi, vaid rahvasaadikutega kes valiti linnavolikogusse.

Tulevikus on mul plaan avaldada Loksa linnavalitsuse seaduslikul teel survet, et nad võtaksid kuulda nii linnakodanike kes toetasid oma allkirjaga algatust ning ka rahvasaadikuid. Kas tuleb kutse koguneda algatuse toetuseks linnavalitsuse ette, ajal mil käib järgmine-ülejärgmine volikogu istung, näitab aeg. Koputan või koputame koos linnavalitsuse südamele, et nad tuleksid välja eelnõuga, mis reguleeriks linnavolikogu istungite otseülekannete korraldamist.

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar